Informacja o Przedszkolu nr 155 "Rroztanczona kraina" w Warszawie w jezyku łatwym do czytania (ETR easy to read)
Witamy
Przedszkole numer 155 „Roztańczona Kraina”, czyli w skrócie przedszkole znajduje się przy ulicy Bartniczej 6A w Warszawie.
Tutaj jest budynek przedszkola, do którego chodzą dzieci. Budynek jest parterowy. Wejście do budynku nie ma ograniczeń w postaci schodów. Wejście jest odpowiednio szerokie dla osoby poruszającej się na wózku. W przedszkolu nie ma toalety dla osób niepełnosprawnych. Do przedszkola można wejść z psem asystującym. Bezpośrednio przy przedszkolu jest kilka miejskich, ogólnodostępnych miejsc parkingowych.
Czym zajmuje się przedszkole?
Przedszkole prowadzi zajęcia edukacyjne dla dzieci i się nimi opiekuje.
W przedszkolu dzieci bawią się i uczą.
Do przedszkola chodzą dzieci w wieku od 3 do 6 lat.
Kontakt z przedszkolem – załatwienie sprawy
Jeżeli chcesz się skontaktować z naszym przedszkolem możesz:
- napisać pismo i wysłać je na adres: Przedszkole nr 155 „Roztańczona Kraina”, ul. Bartnicza 6A, 03-358 Warszawa
- możesz wysłać e-mail na adres: p155@eduwarszawa.pl
- możesz zadzwonić pod numer telefonu: 22 811 43 49
- możesz przyjść do sekretariatu przedszkola od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
Sekretariat to miejsce, w którym można zostawić pismo, podanie, dokumenty i otrzymać potrzebną informację o przedszkolu.
Jak trafić do sekretariatu?
Sekretariat znajduje się w małym holu po wejściu do przedszkola.
Gdy wejdziesz do przedszkola, zobaczysz:
Po wejściu trzecie drzwi po lewej stronie to drzwi do sekretariatu.